Clubtornooi badminton tpluimpje wijnegem

Kort nieuws

Onze +18-werking is een groot succes. Op dinsdag en donderdag zijn de velden steeds volzet en hebben we een wachtlijst voor nieuwe aansluitingen.
Dit seizoen dus geen nieuwe leden meer mogelijk.
Mogelijk zijn er vanaf september 2023 nieuwe mogelijkheden. Kandidaat-leden uit Wijnegem krijgen voorrang.

De jeugdwerking heeft het evenwel moeilijker. Voor de coronaperiode hadden we steeds meer dan 70 jeugdleden. Thans geraken we amper aan 50. Zeker nog niet rampzalig. En vraag maar aan onze aan onze aangesloten jeugdleden, hoe leuk badminton spelen bij ’t Pluimpje wel niet is. Kom dit seizoen nog zeker kennismaken met onze jeugdwerking, door op woensdag om 14 u, tweemaal gratis, mee te badmintonnen.

Nieuws &
Activiteiten

Heb jij ook de badminton microbe te pakken, of zou je het wel eens willen proberen?
Wil je een toffe sport beoefenen in een warme, gezellige club?
Dan is badmintonclub 't Pluimpje zeker iets voor jou!

Vraag via dit formulier alle informatie op