Clubtornooi badminton tpluimpje wijnegem

Zondag 13 Februari : Clubtornooi en Worstenbrood

Wet beginnen het jaar met ons klassieke badminton clubtornooi. Met zoals steeds op het einde de bekroning van de ‘beste badmintonster’ en ‘beste badmintonner’ van het jaar. Hierbij vooral een oproep naar de nieuwere leden om zeker eens mee te doen. Ook minder ervaren badmintonners komen aan hun trekken. Zo wordt er gespeeld in 2 reeksen, beginners en gevorderden.

Nadien zitten nog gezellig samen bij een worstenbrood of appelbol.

Enkel de eerste 24 inschrijvers kunnen deelnemen, niet twijfelen dus! Marc stuurt alle leden nog een uitnodiging met meer info.

Badminton op zondag voormiddag

Gezien het aantal badmintonners de laatste weken gunstig evolueert, blijven we dit speelmoment van 10:30 tot 12:00 zeker tot het einde van het seizoen behouden. Ook onderzoeken we, of het samenslaan met de +55-ers die na ons badmintonnen, een optie zou kunnen zijn.

Nieuws &
Activiteiten

Heb jij ook de badminton microbe te pakken, of zou je het wel eens willen proberen?
Wil je een toffe sport beoefenen in een warme, gezellige club?
Dan is badmintonclub 't Pluimpje zeker iets voor jou!

Vraag via dit formulier alle informatie op